Fendi

História módnej značky Fendi začína už v roku 1918, kedy Adele Casagrande otvorila svoj prvý butik s kožušinovou a koženou módou v centre Ríma. Fendi však nebolo oficiálne meno značky, to získala až po svadbe s mužom menom Edoardo Fendi, s ktorým sa na mene spoločne dohodla. Obchod Adel veľmi dobre prosperoval, a tak sa majiteľka rozhodla otvoriť ďalší butik. Od roku 1946 pre rodinný podnik začína pracovať aj Adeliných všetkých päť dcér (po celom svete známe ako „Fendi Sisters“), ktoré mali šťastný nápad a spojili roku 1965 svoje sily s vtedy mladým nemeckým návrhárom Karlom Lagerfeldom, vďaka ktorému firma začala ešte viac prekvitať a dokonca ostala používať až dodnes svoje logo s dvoma písmenami F. V 80. rokoch Fendi predstavila svoju prvú dámsku a pánsku kolekciu, avšak v 90. rokoch dochádza vďaka aktivitám ochrancov zvierat k ústupu kožušín, a tak značka v tejto dobe zažíva úpadok. Pomoc prichádza až od vnučky Maria Silvia Venturini Fendi, ktorá uviedla na trh kabelku pomenovanú Baquette, modernizovanú verziu kabelky svojej babičky Adele, a tiež sériu Fendissime, určenú predovšetkým pre mladých. Hviezda Fendi teda začína opäť strmo stúpať a jej celosvetový návrat vrcholí na konci 90. rokov, keď združuje už cez 100 butikov po celom svete. Fendi je módnou značkou plnú barokových extrémov, veľkých kožušín a samozrejme veľmi slávnych prekrásnych kabeliek. Ale to nie je ani zďaleka všetko, Fendi sa okrem iného venovala aj parfumom, s ktorými žiaľ v roku 2008 skončila. Napriek tomu ešte aj teraz máte skvelú šancu získať niektorý z preslávených a špičkových orientálnych a kvetinových výtvorov … Jej prvý parfum sa volá jednoducho * (603-Fendi Donna) a bol na trh uvedený v roku 1985. Je to skvelá cyprusová kompozície vo veľkom štýle vo flakóne tvare kabelky. O tri roky vznikla aj svieža pánska verzia * (1150-Fendi). Ešte známejšia je však parfém Asja, ktorý trh dobyl v roku 1992 a razom si získal značnú popularitu sa svojimi úchvatnými tóny škorice, medu, kosatca, broskyne a maliny. Známa je tiež vôňa * (604-Fantasia) z roku 1996, čo je sladší, ovocná, kvetinovo orientálna vôňa pre náročných. Podobne je na tom gurmánska * (2042-Theorema Uomo) sa suchšími tóny škorice a predovšetkým hrejivého pomarančového kvetu, ktorá pripomína ešte horúci a čerstvý gejzír pomarančového punču a korenia. A ani najnovšie * (1441-Palazzo) s flakóne v tvare sa nevymyká koncepciu značky, je totiž takisto gurmánska, delikátna, noblesné a pritom nesmierne elegantné a decentné. Vôňa dostala svoje meno po Palazzo Fendi, sídlu spoločnosti a zároveň hlavného butiku značky. Dom nájdete v Ríme a bol otvorený až v máji roku 2007, pri 80. výročie vzniku firmy. Ako Fendiho palác vyzerá nemusíte hľadať dokonca ani na internete, stačí sa pozrieť na Flakónik tohto parfumu, ktorý zdobí jeho štylizované vyobrazenie. Parfémy Fendi boli (škoda, že sa už prestali vyrábať) skvelými a kvalitnými vôňami a naozaj stojí za to niektorou z nich ešte urýchlene uloviť, predovšetkým to platí pre milovníčky pomarančového kvetu a prepychových gurmánskych parfumov …

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Značka
0 €
100 €

Fan di Fendi

2 varianty
11,50 - 52,70 €

Fan di Fendi Eau Fraiche

1 varianta
41,30 €

Fan di Fendi Leather Essence

1 varianta
39,30 €

Fan di Fendi Pour Homme

1 varianta
32,20 €

Fan di Fendi Pour Homme Acqua

2 varianty
19,00 - 37,60 €

Furiosa

2 varianty
34,50 - 45,60 €

L'Acquarossa

1 varianta
42,90 €

L'Acquarossa Eau de Toilette

1 varianta
33,70 €

L'Acquarossa Elixir

1 varianta
32,60 €

*Ceny uvedené s DPH, bez dopravného.

Novinky:

Vianočné parfumové sady naskladnené!

Práve sme naskladnili veľké množstvo výhodných parfumových sád, ktoré nájdete iba na našom obchode! ...

2.12.2015 16:23

Zľavy na email

Ak chcete dostávať pravidelne zľavy a novinky na email, prihláste sa zadarmo k odberu:

↑ nahoru