Reklamácia

Reklamácie sa vzťahujú na tovar s výrobnou vadou, ktorá sa prejaví v záručnej lehote 24 mesiacov, ak nie je záručná lehota vzhľadom na povahu daného tovaru skrátená – pri niektorých kozmetických produktoch je lehota spotreby do 12 mesiacov od otvorenia (niektoré pleťové či očné krémy a pod.). Záručná lehota začína plynúť okamihom prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na tovar poškodený nevhodným zaobchádzaním alebo zlým skladovaním, rovnako ako na tovar opotrebovaný bežným používaním.

Ako postupovať pri reklamácii?

V prípade reklamácie, prosím, vždy nás najprv kontaktujte telefonicky.
Po dohode k Vám zašleme kuriéra ktorý tovar prebere a odošle k nám. Po obdržaní tovaru Vám zašleme kompenzáciu podľa dohody- finančnú alebo nový tovar. Pokiaľ už nemáte k dispozícii daňový doklad (faktúru), ktorý s každou objednávkou zasielame, priložte sprievodný list s vašimi kontaktnými údajmi (meno, adresa, e-mail, telefón), prípadne s číslom objednávky.

Balíček prišiel poškodený

Ak Vami prevziaty balíček je poškodený alebo vykradnutý, zásielku reklamujte u prepravcu a tovar nepreberajte. Následne nás ihneď kontaktujte telefonicky alebo emailom ak by bolo potrebné tovar znovu zaslať alebo sa vyskytol akýkoľvek iný problém.


Závada na tovare

Balíček prišiel v poriadku, ale na tovar sa objavila závada, ktorá bráni jeho užívaniu. V tomto prípade nás okamžite kontaktujte a čo najpresnejšie popíšte závadu na tovare, prípadne pošlite foto.

Prišiel iný tovar

Balíček prišiel v poriadku, na tovare nie je závada, ale je to iný druh tovaru než ste si obiednali. Napriek tomu, že robíme maximum pre to, aby k pochybeniam pri expedícii tovaru nedochádzalo, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k tomu, že dostanete iný tovar, ako ste si objednali a aký je uvedený vo faktúre. Na výmenu tovaru môžete využiť kuriérsku službu IN-TIME. Kuriér Vám prinesie balík a prevezme od Vás zlý balík.

Nezodpovedá kvalita tovaru?

Parfém je zakalený alebo vonia inak ako by mal. Aj to sa stáva, parfumy sa vyrába v státisícových sériách a stačí aby sa počas výroby flakóne, transportu alebo pri plnení obsah jemne znečistil a problém je na svete, parfum sa pokazí. V takom prípade nás kontaktujte aby sme sa dohodli na výmene, alebo finančnej náhrade.

Odstúpenie od zmluvy

Pri nákupe cez internet máte podľa zákona právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od okamihu, keď tovar prevezmete, či už v na odbernom mieste, alebo od prepravnej služby. Pokiaľ si prajete od zmluvy odstúpiť, tovar zašlite vrátane faktúry na adresu Naskové 1, 150 00, Praha 5, Česká republika. Cena tovaru Vám potom bude po obdržaní zaslaná na Váš účet.

V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné odovzdať tovar nepoškodený, bez známok používania alebo opotrebenia, pokiaľ možno v pôvodnom obale a s kompletným príslušenstvom. Pri nedodržaní týchto podmienok sme oprávnení uplatniť kompenzáciu za zníženie hodnoty vráteného tovaru formou odpočtu z čiastky, ktorú vám vratíme.

 

Kontakt pre reklamácie

E-mail: info@profi-parfemy.sk

Telefon: 02/ 210 286 12

Adresa pre vrátenie tovaru

Naskové 1

150 00 Praha 5

Novinky:

Vianočné parfumové sady naskladnené!

Práve sme naskladnili veľké množstvo výhodných parfumových sád, ktoré nájdete iba na našom obchode! ...

2.12.2015 16:23

Zľavy na email

Ak chcete dostávať pravidelne zľavy a novinky na email, prihláste sa zadarmo k odberu:

↑ nahoru